PRAKTIČNO IZOBRAŽEVANJE I.
letnik • pozna vlogo in pomen vodenja in organiziranja, • pozna vlogo in pomen finančnega poslovanja, • pozna informacijske procese med poslovnimi funkcijami, • zbira in analizira pridobljene informacije z različnih področij poslovnega procesa, • pozna baze podatkov in jih učinkovito uporablja, • zbira razpoložljive informacije v vseh oblikah, • komunicira s sodelavci in strankami/dobavitelji in posreduje informacije nadrejenim, • ugotavlja priložnosti in nevarnosti poslovanja, • pozna metode spremljanja poslovanja v podjetju, • pozna pristojnosti in odgovornosti različnih funkcij, • se zaveda pomena varovanja osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti, • se zaveda pomena varnosti pri delu in upošteva ukrepe varovanja in zaščite, • se zaveda in upošteva racionalno uporabo in trošenja razpoložljivih sredstev, • uporablja teoretična spoznanja v praksi, iz delovnih izkušenj pa povzema pravila, • pozna in uporablja pravila internega komuniciranja v poslovnem okolju, • pozna pomen računovodske informacije in problematiko finančnih odločitev. |
PRAKTIČNO IZOBRAŽEVANJE
II.
letnik • obvlada značilne delovne postopke v komerciali in se zaveda pomena komercialne funkcije, • se zaveda pomena sodelovanja komercialne funkcije z ostalimi poslovnimi funkcijami v podjetju, • pozna za svoje delo ključne predpise in spoštuje zakone in ostale norme pri svojem delu, • pozna pomen standardov kakovosti in skrbi za kakovost pri izvajanju delovnih procesov, • je usposobljen za obvladovanje dokumentacije kakovosti in uporabo metod spremljanja kakovosti, • sodeluje pri izvajanju uvajanje sistema celovitega obvladovanja kakovosti in modelov odličnosti, • pozna vlogo in pomen trženja proizvodov in storitev ter sodeluje pri tržnih ukrepih, • obvlada dokumentacijo pri nabavi ter izvaja operativne naloge naročanja in nabavne logistike; • pozna dokumentacijo pri prodaji in jo pripravlja v sodelovanju z mentorjem ter izvaja prodajna opravila, • vključuje se v postopke tržnih raziskav, tržnega obveščanja, izbiranja dobaviteljev, logističnih operacij; • uporablja sodobno računalniško opremo in MM za pisno in ustno komuniciranje s poslovnimi partnerji • razvija pripravljenost za sodelovanje, pozitiven odnos do delovnih obveznosti in prevzemanje odgovornosti, • pozna dokumentacijo potrebno pri izvozno/uvoznem poslu in upošteva kulturne in druge posebnosti. • pozna pomen in vlogo proizvodnje, spozna postopke načrtovanja proizvodnje, • se zaveda pomena zniževanja proizvodnih stroškov in standardizacije v proizvodnji • učinkovito uporablja sodobno informacijsko komunikacijsko tehnologijo. |